Vuoden Puhuja 2016 -ehdokkaat on julkistettu

Vuoden Puhuja 2016 -ehdokkaat ilmentävät suomalaisen työelämän kehityskohteita

vpgbanneri-3

Speakersforumin Vuoden Puhuja 2016 -ehdokkaat nimetään perustuen puhetoimeksiantojen määrään, palautteeseen sekä puhujien valtakunnalliseen kiinnostavuuteen ja kysyntään. Näin ollen nimetyt ehdokkaat heijastavat suomalaisen työelämän tarpeita. Niistä voidaan ennustaa ensi vuoden trendejä, jotka puhuttavat työelämää ja sen tekijöitä.

Työelämän alati muuttuvat olosuhteet edellyttävät elinikäiseen oppimiseen. Työelämän murros näkyy myös yritysten koulutustarpeissa. Tänä vuonna on kysytty eniten puhujia kokeilukulttuurin, innovatiivisen ajattelun, uudistumisen ja jatkuvan oppimisen teemoista. Perinteisiä työhyvinvoinnin aiheita ei tänäkään vuonna unohdettu. Motivaatio- ja asennepuhujille vuosi on ollut jälleen riittoisa.

Digitalisaatio kiinnostaa edelleen ja se, kuinka työ ja liiketoimintamallit tulevat muuttumaan teknologian ansiosta. Seminaareissa halutaan kuulla tulevaisuusorientoituneita, rohkaisevia puhujia, joilla on omakohtaisia menestystarinoita jaettavanaan.

Speakersforum nimeää 11 kerran Vuoden puhujan suomalaisen puhujakulttuurin juhlassa Vuoden Puhuja -gaalassa alkuvuodesta 2017.

Katso videolta  tämän vuoden ehdokkaat ja lue tästä lisätiedot puhujista sekä äänestä suosikkiasi!