Vuoden Puhuja 2015 -ehdokkaiden julkistaminen

Speakersforumin Vuoden puhuja 2015 -ehdokkaat julkistetaan Bisnespäivillä. Vuoden Puhuja valitaan jo kymmenettä kertaa. Ehdokkaat nimetään perustuen asiakaspalautteeseen ja puhetoimeksiantojen määrään sekä laatuun. Ehdokkaita yhdistää valtakunnallinen laaja kysyntä ja kiinnostavuus.

Ehdokkaat julkistetaan 23.syyskuuta 2015 klo 14.45 Messukeskuksen Divercity lavalla. Voittajat paljastetaan Vuoden Puhuja -gaalassa 28.tammikuuta 2016 Vanhalla Ylioppilastalolla, Helsingissä.

Kategoriat ovat: Vuoden Puhuja, Vuoden Tulokas, Vuoden Juontaja sekä International Guest Speaker.

Vuoden Puhuja -gaalan tarkoituksena on nostaa esiin suomalaista puhujakulttuuria, vaikuttavan puheen merkitystä ja palkita ansioituneimmat puhujat. Tammikuussa 2016 järjestettävään tilaisuuteen odotetaan saapuvan paikalle noin 300 kutsuvierasta sekä mediaa.

Speakersforum haluaa toiminnallaan olla kehittämässä suomalaista puhujakulttuuria sekä työelämää. Tarinan voima, puhetaito ja vuorovaikutuksen vahvistaminen ovat edellytyksiä kehitykselle ja muutokselle. Yhdessä kansainvälisen 8000 puhujan asiantuntijaverkostonsa kanssa Speakersforum jakaa laaja-alaista osaamista, tietoa sekä kokemusta käyttöön yrityksille ja organisaatioille sekä julkiselle sektorille.