Speakersforum ja Work Goes Happy yhteistyöhön

Puhujia ja juontajia välittävä yritys Speakersforum ja työhyvinvointia edistäviä asiapitoisia, mutta viihdyttäviä tapahtumia järjestävä Work Goes Happy (WGH) ovat solmineet virallisen yhteistyösopimuksen, jonka myötä WGH:n päätapahtumassa kuullaan Speakersforumin puhujaverkoston valovoimaisia asiantuntijapuhujia työhyvinvoinnin saralta.

Speakersforumin puhujaverkostossa on laajasti eri alan asiantuntijoita. Suosittuja työhyvinvoinnin puhujia ovat lääkärit, psykologit, tutkijat, filosofit, yritysjohtajat, urheiluvalmentajat, kulttuurialan henkilöt ja lukuisat työorganisaatiovalmentajat. ”Yhteistyömme tuloksena WGH:n päätapahtumassa kuullaan mielenkiintoisia puhujia entistäkin kattavammin”, iloitsevat Speakersforumin toimitusjohtaja Johan Sjöstrand ja WGH:n Rose-Marie Backström.

WGH:n vuosittainen päätapahtuma järjestetään seuraavan kerran 11. maaliskuuta 2015 Wanhassa Satamassa. Tapahtuma kokoaa paikalle 3500 kävijää kuulemaan ja tutustumaan työhyvinvointia edistäviin uusiin ilmiöihin. Tapahtuma avaa väyliä työhyvinvoinnista ja työelämästä tiedottamiseen niin asiantuntijoille, työyhteisöille kuin yhteistyökumppaneille. Tapahtuma on maksuton.