Bisneskonsultti André Noël Chakerin uusi koko perheen kirja julkistettiin

Tänään nähtiin kansainvälisen tason kirjan julkistamistilaisuus Kansallisteatterissa. Se kunnioitti koko ohjelmallaan tarinan voimaa ja vaikutusta. Bisneskonsultti, kirjailija André Noël Chakerin uusin koko perheen kirja on Joulupukin unelma (WSOY). Se kertoo tarinan, miksi omiin unelmiin kannattaa uskoa rohkeasti. Kirja on kertomus siitä, miten joulupukista tuli joulupukki – maailman tuotteliain yrittäjä. Kirjan keskiössä ovat värikkäät hahmot, jotka seikkailevat Niklas Pukin kanssa Jumilompolossa. Kirjan on kuvittanut Lauri Konttori.

–Joulupukin unelma -kirjan hienoin ominaisuus on se, että se puhuttelee lapsista aikuisiin, sanoo Bonnier Books Finlandin toimitusjohtaja Timo Julkunen. Maailmalla hybridikirjat ovat olleet suuri menestys, kuten Who Moved my Cheese ja The Tao of Poof.

Kirjailija itse halusi puheessaan muistuttaa kuinka tärkeää on avarakatseisuus ja välkkyys menestymisen edellä. Unelmien tavoittelemiseen tarvitaan myös viisasta uurastamista, yrittämistä ja rohkeutta olla pelkäämättä epäonnistumista.

Perinteisistä kirjan julkistamistilaisuuksista poiketen, Joulupukin unelma -kirjan julkistamistilaisuudessa lavalla nähtiin tarinan voima eri muodoissa. Kolmesataa kutsuvierasta sai kaksituntisessa showssa vaikuttua niin tanssista, laulusta, valokuvista ja puheesta.

Kaisaniemen ala-asteen kolmasluokkalaiset avasivat shown Hanna Brotheruksen koreografialla. Valovoimainen Saara Aalto esitti Let it go -kappaleen. Sibeliuslukion kamarikuoro esitti yleisölle kappaleet Run to you, Pukki tietää sekä Finlandia -hymni.
Koko ohjelman ajan kuvituksena taustalla pyöri valokuvaaja, esiintymisvalmentaja Ismo Jokisen Lapin maisemissa otetut puhuttelevat kuvat. Tapahtuman juonsi Saimi Hoyer ja tuottamisesta vastasi Eventforum.