Henkka Hyppönen valittu Speakersforumin Vuoden Puhujaksi

Henkka Hyppönen, Bisnesprojektitoimisto Työ & Tuloksen luova johtaja, valittiin Vuoden Puhujaksi 2013.

Valinta tehtiin Speakersforumin asiakkaiden puhujista ja juontajista antaman palautteen perusteella. Vuoden Puhuja -valinnan kriteereinä ovat olleet:

• Speakersforumin keräämä yleisö-, ja asiakaspalaute puhujasta
  • Puhujan kiinnostavuus
  • Puhujan asiakkaan tilaisuuteen tuoma lisäarvo
  • Yhteistyön sujuvuus käytännön asioissa puhujan kanssa

Tältä kaverilta saat aina sata prossaa. Joskus yli.

Mediasta Henkka Hyppönen tunnetaan Kultaisella Venlalla palkitun Hyvät ja huonot uutiset -ohjelman vetäjänä. Hänen päätehtävänsä on toimia luovana johtajana yritysmaailmaa palvelevassa Bisnesprojektitoimisto Työ & Tulos Oy:ssä. Puheenvuoroissaan Henkka on räyhäkkä sparraaja, joka osaa myös kuunnella ja tarkkailla. Hän toteuttaa vuodessa lukuisia yritysten liiketoiminnan parantamiseen liittyviä puheita sekä valmennus- ja konseptointihankkeita.

Henkan erityisvahvuutena on kyky haastaa ja innostaa osallistujia ajattelemaan asioita yllättävistä näkökulmista oli kyse sitten omasta työstä, johtamisesta, asiakaspalvelusta tai läsnäolosta. “Henkan terävät analyysit ja huomiot sekä käytännönläheiset esimerkit saavat kuulijat mukaansa. Hän saa oivaltamaan uusia näkökulmia jokaisen omaan tekemiseen. Hänen sopivan pohdiskeleva ja selkeä tyylinsä miellyttää. Hän on esiintyjänä hyvin vaikuttava ja karismaattinen.”

TOP-puhujien kategoria ja genre

“Kovia palautteita saavien huippupuhujiemme joukosta Vuoden Puhujan valinta on aina mielekäs haaste. Suomessa näyttää jo erottuvan arvostettujen TOP-puhujien kategoria ja genre. Enkä tarkoita amerikkalaistyylistä ammattipuhujien tyylilajia, vaan kovien asiantuntijoiden tai liike-elämän vaikuttajien joukosta puhujamarkkinoillakin vahvasti esiin noussutta arvostettua sparraajien, henkilöstön tai liiketoiminnan kehittäjien ja visionäärien ydinryhmää. Henkka Hyppönen oli viime vuonna tästä porukasta kovin ja kiinnostavin.” kertoo Speakersforumin puhuja-asioista vastaava johtaja Eki Felt Vuoden Puhujan valinnasta.

Lisätietoja: Eki Felt , Talent Director, Oy Speakersforum Finland Ab
Puh. 0201 552 999, +358 40 563 9181