Speakersforum ja Töttöröö Network yhteistyöhön

image1-1
Speakersforumin toimistolla Susanna Suorsa, Töttöröö Networksin Joona Haatainen ja Joona Kettunen.

Speakersforum ja Töttöröö Network yhteistyöhön

Pohjoismaiden johtava puhujatoimisto Speakersforum Finland ja kotimainen YouTube-verkosto Töttöröö aloittavat yhteistyön, jonka tarkoituksena on tuoda tarinankerronnan erilaiset muodot ja mahdollisuudet paremmin kuuluviin yrityselämän tapahtumissa ja seminaareissa.

Töttöröö toteuttaa uudenlaista sosiaalisen median sisältömarkkinointia. Heidän kaupallinen toiminta perustuu sisältöyhteistyöhön yritysten kanssa samalla tavoin kuin meidänkin työ Speakersforumissa, sanoo myynti- ja markkinointijohtaja Susanna Suorsa. Yhdessä tuomme yritystapahtumiin uutta ja ajankohtaista kulmaa suoraan sosiaalisen median mielipidevaikuttajilta, sanoo Töttöröön toimitusjohtaja Joona Haatainen.

On ristiinpölyttämisen aika, ammatti-somettajat ja liike-elämän vaikuttajat voivat oppia toisiltaan paljon. Puhuja-alalla on tilaa nuorille äänille, jotka kertovat omien esimerkkiensä kautta milleniaalien ajan jatkuvista ajattelu-, vuorovaikutus- ja toimintatapojen muutoksista.

Nuorten ääni on sosiaalisessa mediassa ja Youtube-kanavissa, jossa 13-35 –vuotiaiden kohderyhmä tavoitetaan kattavasti. Speakersforumin ja Töttöröön yhteistyön on tarkoitus tuoda yhteen uudet ja vanhat bisneselämän vaikuttajat ja tekijät.

Profiloitu asiantuntijuus, rohkeus sekä edelläkävijyys ovat molempien tahojen yhteinen virsi. Speakersforumin ja Töttöröön toimintaa yhdistää vahva osaaminen ja ambitio viedä omaa alaa eteenpäin. Yhteistyömme myötä on luvassa uutta näkökantaa luovasta hulluudesta ja positiivisesta anarkiasta. Yhdessä tuomme uudenlaista ja ennennäkemätöntä sisältöä asiakkaidemme ja koko yrityselämän tapahtumiin, iloitsee Suorsa.

Töttöröö Network edustaa mailman maineeseen singahtaneita Duudsoneita, Justimusta, Biisonimafiaa ja yksittäisiä tubetähtiä kuten MariieVeronicaa ja Lakkoa. Speakersforum edustaa monia suosittuja keynote-puhujia kuten Madventuresia, Arman Alizadia, Alf Rehnia, Esko Valtaojaa, André Noël Chakeria, Henkka Hyppöstä ja Helena Åhmania.